domingo, 21 de janeiro de 2007

El Raval


El Raval é o bairro com mais inmigrantes por metro quadrado de Barcelona. Aí convivem todas as culturas, as nacionalidades, as colores e os cheiros mais varios e múltiples do nosso mundo.
El Raval é a aldeia global. Mas umha aldeia de verdade, com tudo o que umha aldeia tem.
Agora , pretendem "sanear" El Raval via especulação inmobiliária, como vem sendo habitual em Barna desde há um tempo para acó. Tudo se "sanea", tudo se"remodela" se "desconstrue" para volver a construir . En fim. O de sempre. A vaga de mercado feroz que nos asulaga.
Mas ainda que rematem com El Raval, muita vida e muita música tem saido de alí . Música que se espalha polo ar de Barcelona e de cada vez mais paises da velha Europa. Música mestiça, mesturada, música de inmigrantes sem papeis chegados de todas as partes do mundo. Música de gente nova, ilusionada, extrangeira num pais hostil e duro. Música feita de saudades e sonhos a partes iguais . Música que tem umha pátria comûm. El Raval.

4 Comments:

Silvio Falcón said...

E logo que te une tanto a Barcelona? Saúdos e parabéns polo blog.

11:54 PM
Casais Pequeno said...

Pois porque hà muito tempo, viví e trabalhei em Barna. Foram os tres anos melhores da minha vida.
A minha filha agora vive alí, e vou umha ou duas vezes no ano.
Os moços de Golem System conheci por minha filha e são coma da família.
Ja irei contando a minha experiéncia em Barcelona aló polos anos oitenta.
Abraço, Silvinho.

12:19 AM
Silvio Falcón said...

Pois que saibas que sempre me terás a min lendo o teu blogue, interesame jeje.

Saúdos

6:26 PM
Casais Pequeno said...

Obrigada, Silvinho.
Polo ánimo que me das.

6:30 PM

Nenhum comentário: