domingo, 27 de maio de 2007

Novamente ciganos


O povo cigano sempre mesturou e adaptou sua musica à dos paises e lugares a onde vivem.
Na sua música hà sempre umha mestura de alegría, dor, tristeça, paixao e até drama. tal vez porque esses sejam os parámetros da sua vida como povo ou étnia em quase todo o mundo.
Após de falar aquí dos ciganos de Barcelona e a sua rumba de ventilador,gostaria de vos amosar algo de outros ciganos que moram na outra banda europeia. De Austria cara o Leste. Umhas culturas e umhas músicas fascinantes com as que empatiço totalmente, como me passa sempre com as cousas feitas por gente que nao tem recursos económicos e por esso tem algo especial que me atraz: A liverdade que da o nao ter nada a perder.
Umha vez vi um filme "O extranjeiro tolo" ,que narrava a história dum moço fracês que ia a Romenia na procura dumha música que lhe ouvira a seu pai e que queria recuperar para a sua memória.
Amais, numha ocasao, tive um aluno romanês de sete anos, chamado Remus Pipiaua, tao inocente e divertido, que nunca poderei esquecer.
Assim hoje imos começar umha viagem polas músicas ciganas do Leste, e o primeiros pais será a Romenia de Remus.
A banda cigana que atua hoje é a "Fanfare Ciocárlia", un grupo de ciganos com instrumentos de vento que me lembram os anos em que os ciganos vinham polas nossas vilas da Galiza, com sua cabra, suas lindas raparigas bailarinas e sua alegria de praça pública.
Velaí vai:





Um desafio entre judeus e ciganos:

Nenhum comentário: