quinta-feira, 25 de janeiro de 2007

II Anarcoma






Anarcoma é a criação de outro andaluz chegado a Barcelona nos anos setenta: Nazario.

Nazario Luque Vera, nasceu em Castillejo del Campo, no ano 1944. Trabalhou como mestre até o ano 1971, ano no que emigrou a Barcelona e alí, em aquele espaço de liverdade, começou a publicar os seus debuxos numha revista de banda desenhada que seria o emblema dumha época e dumha cidade:
El Víbora.
Anarcoma, a sua personagem mais conhescida, nasceu no ano 1979. Segundo as suas palávras: "considerando o sexo un dos motores máis importantes que condicionan o comportamento humano, e a súa repressão como umha das armas de destrucção massiva que o poder emprega para domesticar ese comportamento, dediquei-me (por medio da b.d.) a denunciar e ridiculizar esa repressão."

Anarcoma é o primeiro detective travestido e ravaleiro da história. Nazario encetou a primeira B.D. undreground do Estado, por onde passavão as personagens mais marginais, ravaleiras e surprendentes dumha Barcelona que agromava de anarquismo e personagens .
Passarão cinco anos da morte de Puig Antich, o último ajusticiado com garrote vil da história, com 25 anos, e erão tempos nos que os cenetistas tinhão ainda muito poder de convocatória numha cidade cheia de Ateneus Libertários e ruas de nome com memória de comuna , sobre tudo no Poble Nou, agora em processo de moderniçação, onde ainda se podem ver as cheminés de algumhas fábricas, tomar um chá no Ateneu ou caminhar pola Avinguda de Icária, um nome que fala dos anceios de liverdade dumha época que queria voar fóra do labirinto da explotação do capitalismo e ser livre, solidária e auto-gestionada. Esto ocorria nos anos 1936-39, mas ainda a memória ficava viva, à espera de retomar o sonho inacabado.
Segundo palavras de Nazario, no seu livro "La Barcelona de los años 70 vista por Nazario y sus amigos" a dos anos setenta, era: " Unageneración que se movía al margen de socialistas y comunistas, que eran los que trabajaban para ocupar el poder en el futuro. Como lo consiguieron, han escrito ellos la historia, y se ha ocultado esta época. Nos veían como unos ‘colgaos’, pero lo cierto es que los anarquistas tenían entonces una capacidad de convocatoria que no tenían ellos, por eso dedico bastante espacio a las jornadas libertarias del Park Güell de 1977"


São os que publicão Ajoblanco, outra das revistas de referéncia de aquela época. Cesepe, Mariscal com bigode e longa cabeleira riçada,Ocaña, Pau Malvido... Nomes que formão parte de El Raval e seu território, coma Anarcoma, Ali Babá y los cuarenta maricones ou San Nazario y las pirañas incorruptas.





















Um comentário:

Anônimo disse...

Thanks :)
--
http://www.miriadafilms.ru/ купить кино
для сайта historiasderavaleiros.blogspot.com