terça-feira, 30 de janeiro de 2007

Antaviana






Depois de publicar Qualsevolt nit pot sortir el sol, e o disco duplo La Catedral, Jaume Sisa colabora cum dos grupos de teatro que em aqueles anos agromavam na cidade coma os cogumelos depois das primeiras chuvas outoniças. Um grupo e umha obra que tive a sorte de ver, no meu primeiro outono em Barna.
O grupo era Dagoll Dagom, e a obra, Antaviana, baseada em contos de Pere Calders, umha das cousas mais fermosas que vi em toda a minha vida.
Ainda lembro aquela havanera de Sisa " Divina Perla de las Antillas" que soava mentras um barco de papel passava diante dumha janela aberta...
Mais tarde, volveria a colaborar com Dagoll Dagom en La Nit de Sant Joan,e, alguns anos depois, desaparece do panorama "galáctico"

2 comentários:

Arale Norimaki disse...

Que cousas! Non sabía eu desas colaboracións de Sisa cos Dagoll Dagom. Eu a Sisa coñecino polos discos que soaban na casa de meu tío, que gosta muito del e a súa bola voladora ;)

rifenha disse...

Sisa é umha personagem muito especial. Ainda me quedam cousas por contar.
Obrigada por me visitar. Jà empezava a pensar que nemhûm vinha por aquí.
Gosto muito de contar cousas. Mágoa ter chegado tarde a esta lea da informática e , ainda por acima, não saber inglês. È um trabalho grande. Mas fico contenta quando alguêm descobre algo ou gosta.. E da-me azos para seguir a investigar como fazer as cousas melhor.
Saudações.